Dåli daa

Har precis varit och handlat - det e bara det att jag fick inga varor. När jag nu hade sprungit runt i butiken en bra stund och sökte mat som kunde passa en kväll för mig själv eller bland vänner. Men när jag skulle betala dessa varor så gav jag kassatanten bankkortet eftersom jag så sällan har några slantar på mig utan drar i princip bara med mig en halvtomplånbok med ett bankkort. Denna gångensket jag i min plånbok utan sprangiväg med enbart bankkortet. När jag nu sträckte fram det åt fru kassatant säger fanskape att mitt bankkort har gått ut!!:O
JÄÄVLA PÅHITT
Sen när jag gick ur butiken helt arg. Ringde jag hem och min far säger att mitt nyabankkort kom för en månad sedan. Vilket betyder- jag har varit hem 4ggr å jag har int hittat något bankkuver i posthögen å ingen har hällersakt något.

väl i lägenheten i gen fastnar jag i min aegna skor. DÄR FICK JAG


Kommentarer
Postat av: Nina

bah, det suger. Kom hit och ät pepparkakor istället ;D

2007-12-04 @ 20:31:56
URL: http://Niini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0