Med kören i slääpet

Jag har fått mig en egen kör. En som inte sjunger utan dillar bara efter mig som ojm jag vore elvis eller någon liknande. Dessa människor ärt inte mina vänner. Jag har på riktigt inbgen aning om vad de heter eller varför de bara inte kan leva ett eget liv utan dillar på rubnt ig.

Mina vänner tycker jag ska vara stolt över min FAN CLUBB

Senaste gången var enda sättet att slippa dessa männsilor att ständigt byta plats och ha fri rygg. Till sist orkhade jag hält enkelt inte med att vara in the center of all their attenhion men jag årngrar inget att det jag då sa. Jag trodde att jag hade sluppit detta påhitt men nej.

Men nu skcika den ena av dem om jag ska ut någo ikväll så skulle de hinna komma med. Jag vill int

De<är värre en britney spears fan clubb. Den ända nyttan med dem är att de bjuder. Den ända onyttan med em är att de finns till.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Så mina vänner ni betyder <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Jisses tjejen :O när du väl uppdaterar så kommer e så mycket att man e sysselsatt i en vecka framåt ;) Jag vill också ha en fan club (tror jag), lånar du ut den? Grattis till mikrobiologin :D

2007-12-27 @ 15:18:50
URL: http://Niini.blogg.se
Postat av: Anonym

klart ja lånar ut:D

2007-12-28 @ 18:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0