Plötsligt sa det klick

Den här häljen har på många små olika sätt varit lätt kaotiskt. Jag är dock inte på humör att beskirva mitt halvkaotiska liv utan :D

överraskningsfesten gick bra. när man överraskar någon tvingar man sig själv att allt ska fungera det är nästan så man prässar sig själv fast ändå inte?jag har svårt att beskriva känslan när en trött person kommer in och bara funderar att hon vill gå och såv. 4 sec senare öppnas dörren och en bunch of friends joinar oss.
tänk er det ni:D

vi tittade bland annat på klick. Filmen budskap- satsa på familjen annars dör man i regnet brevid en pontoliknade taxi med en liten lapp i fickan. 

"Man får bara köra 30 häär.. men det gör ingenting för nu står vi stil- GAASAA." ett lätt citat av magnus betner.
magnus betner förknippar jag inte med klick utan med sommaren. Jag skulle besköa en vän en gång . Redan i trapphusen hördes betner. Sedan när vi kom in i huset kramade någon ommig och sa vi måsta ta betner från början för jag måste också tydligen höra det. Så gorde jag misstaget att gå t på balkongen där ag okcså hörde betners skämt högt och tydligt stod och skrattade samtidigt jag såg solen gå ner. Sen när jag kom in igen förstod de övriga inte att jag hade hörd varje skämt så vi tog om den igen. Jag vet inte om jag blev hjärntvättan eller frälst men guud va roulit.

jag ock många andra tillhör den dummaste ""rasen"" arier. vi härstammar från en dal där det är 30 grader vart och exotiska frukter året om. jaja åsså hedennan me lättklädda damer. Så säger vår förfäder - nä ja tänkte örja vandra norrut. Där det är 18 minus. och folk går runt i stora tältjackor och exotisk frukt kostar skjortan.

dethär var också ett omskrivet betner skämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0