Ett stort OJJDÅ

Igår var jag väldigt arg, jag lugnade ner meg efter många om och men och om och men . Men så idag tog jag saken i egna händer och sa exakt precis vad jag tyckte och tänkte. De va då ag fick veta att de handlade om ett dödsfall. Skith!
efter ett X antal fölåt och lika många jag beklagar och en mäng mess med orden jag finns här om du behöver nått. Vad betyder det när jag borde vara där!!!
En sorg har börjat växa, nästan lika stor som min skuldkänsla är.  Jag vet fortfarand int om det är bäst att va själv eller bland andra. Jag vet iallafall att det krävs en hel del smink innan jag möter en vettig person som det är nu.
Jag var nyligen ut och gick för att rensda mina röriga tankar, mitt i allt stannade jag, där stod jag och stirrade ut i ingenstans. männislor cyklade och gick förbi mig men jag rörde troligen inte ne min. Det enda jag hade i huvdet var hur människor kan dö så plötligt. det kan vara mitt sista steg jag tar. Jag rörde mig inte förren jag frös ordentlig. Jag har ingen aning omhut länge jag stod där. ... kanske bäst så 

Kommentarer
Postat av: Nina

Oj! tja, välkommen i gänget. Du vet hur bra jag är att tala före jag tänker och slänger ur mig dumheter i samband med sånt där :S

2007-11-28 @ 18:49:00
URL: http://Niini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0