hur låter mitt hjärt ljud?

För ett pardagar sen.. eller var det igår?:D var jag och några vänner ut på lite på en slöserikväll. Så frågade mäniskan hur mtt hjärtljud låter. Vis tod sekärt en halvtimmes skrattanfall för att föröska förklara det. Det hördes nämligen inget hjärtljud häller:P

KADUNK KADUNK

nåja skit samma. Men nu har jag börjat fundera- kan man fortfarande ha en massa pojkkompisar om man sällskapar med någon som ens pojkpolare inte känner?

Å bygg en mäsnklig bro..

JAG TYCKER OM LASSE BERGHAGEN - han tog av sig sin kavaj, sparka av sig båda skona- åsså spåtta han ut tobaken å sa älskling får jag låv:D

jag sitter och funderar på julklappar nu.. vad ska jag köpa i år?  Kan jag inte få "tålla" in varsin kram åt varoch en av er åsså får nivara nöjda. Jag kan redan nu se min brors min : bara en lien extrem besviken min.

Jag ska / måst sitt och plugg lite anatomi ida , men jag har inte äns ett hjärtljud. vilket betyder JAG VILL INT TA E PÅ TALANG:P


Kommentarer
Postat av: Nina

har du inga hjärtljud lever du int å då behöver du int h godkänt i anatomi. Lyckos dig! ;D

2007-11-13 @ 20:05:57
URL: http://Niini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0