Jag å vill va med!

Jag har ingenting att skriv om- lika bra att erkänna det helt öppet.

Varför måst man alltid känn att man väljer nånting framför nåannat?
 Varför sitter jag här. När en nära vän behöver mig mycket mera än att läsa att han vet om att jag vet att jag borde vara där. Fölåt ja kan int skriv na anna.

Varför sitter jag här när jag vet att mina vänner kanske nu int sitter och väntar på att få höra något om dagenssjukhusvistelse eller senaste skvallret från tantlägenheten under mig?

varför sitter jag här när jag lika gärna skulle måsta / kunna skicka det lilla meddelandet som förklarar fö min egen lilla bonde söker fru att jag har mera pasta i frysen..

Varför sitter jag här när jag vet om att jag har bara 30 minuter på mig innan jag måste springa ut och nappa tag i första bästa delfinfärgade bil och skricka HAAAJÅÅ- jag ber till delfinfrgade bilar att de e allas våran focus bil som kommer då

Vraför sitter jag här när ändå alla bryr sig.

svaret är så självklart enkält... Jag fryser. Jag tycker om vintern. Alla kvister vita av rimm å frost. En tid för drömmar. Jag känne rmig plötsligt minst 4 år yngre. FRAM ME PULKAN HÄR SKA SKOTTAS SNÖÖ- ok kanske nu int men jaa. Men idag!- fy helsikes väder! Det är kallt men töigt vilket är som samma sak som slask!!!

TA MIG TILL HAVET OCH GÖR MITT TILL KUNG- KUNG ÖVER SOMMARN OCH NATTEN. STRÄCK UT EN HAND OCH FINN EN HAND I DINN. SÅ GORDE JAG OCH FANN EN MÄÄÄNSKLIG BRO?

Sträck ut din hand:D   Sträääkk op haanden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0