Livets upp å ner gångar

Jag vet att alla talar om att livet är som en kammarflimmer linje. Ibland går den upp ibland går den ner. Allt som oftast går linjen upp å ner fletra gånger om dan. Men ibland har man sämre dagar redan när man stiger upp. Det kankse behövs så lite som att man somnade omnär väckaklockan klämtade.Men iallfall- Varför måst man spel negativ och på nej humör hela dan? Jag brukar vara glad tåt och sorgsen inombords. Men jag har lärt mig att kombinera dessa två komponenter å jag känne rmig mycket mera till livs. Man har bara ett liv . upp och ner gångar hör livet till.
Jag vet att allt har en mening på något sätt, men det menade jag inte att man ska hugga av sig ett finger och med det försöka se vad meningen med det är. Självförvållande skador har sällan nåhon större nytta. Men jag har fortfarande inte förstått mningen med att stå och diska.
Jag vet, jag har nämligen själv testat det. efter varje motgång möter man en uppgång. stor nedgåg lika stor uppgång. och jag kan garantera att varja mottgång leder till att man härdas.

så varför tro att allt e åt helvete? ja vill gärn  veta vad jag härdas för:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0