Sparkling

Sparkling
http://www.israelidiamond.co.il/english/News.aspx?boneId=918&objid=1395

Dina läppar kan le, dina ögon kan tindra mne sorgen i ett hjärta kan ingen se.  Spana in stjärnan mitt i diamanten. Jav vet inte äns om diamanten är riktig eller om den bara finns här och nu. Den här bilden är ganska mycket jag nu jyst. I vissa lägen glittrar jag I vissa lägen ser det ut somj om jag blivit doppad i olja skimrar i en massa färger. Tittar man inte noga ser jag ut som en slipad glasklump. Men när jag går på väg någonstans och det pingelingar i min ficka så skiner jag mer än vad solen nu jyst årkhar värma upp vårat nersnögade land.

Vraför finns det nätter när man bara ligger och funderar på en massa skith ..specielt när man inte kan såva. Första delen av natten låg jag och läste men jag började ju bara funder mer och mer. Men så började kjag spela snake på min mobil vilket resulterade i sjuk hand.

Och jag är inte äns trött fast jag bara har såvit 2 timmat i natt...... OTROLIT

När jag var liten sa folk åt mig att de nätter man inte kan såva sitter ett UFO på taket och tittar ner på en. Jag vet inte hur man tnkte på den tiden man blev ju rädd för astt inte sova då:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0