Det var så ruttet gjort..

Det var så ruttet gort, så spring och göm dig fort. Jag borde ångra mig.

Jag tror jag trivs för bra med singel livet jag nu. Jag har inget som helst behov att binda mig med någon nu jyst ..  I´m stronger than yesterday .. stronger than I ever thought that I could bee.

Men ...

Jag förstår mig verkligen inte på mig själv. Det enda namnet mitt hjärta reagerar på undviker jag till 100% avaktande. Men sena vet jag inte på vad. Jag har haft kontakt medmånga nadra människor senaste tiden. Viljat men inte kunnat förmå mig själv att skicka eller ringa till denna människa.

Igår insåg jag när jag tog pulsen påmin vän att jag bara leker med mig själv. vill jag vara ung hela livet. Hr vithövdad jag än blir. hur i behöv av ett stryckjärn jag än blir. så lever jag mitt singe liv till fyllo. Nej men jag vill häller inte binda mig.


LÄGG IFRÅN DIG VAPNET OCH SLÄPP VITTNET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0