I´m in love , but I´m not gonna get him

HAR JAG NYLIGEN KOMMIT PÅ.

Han har blivit som min bror. En arbetsnarkoman.

Dit for han.

Det var inge vidare. Men jag vet Idag att allt som sker har en mening. Nångåg i livet. Jag har varit m4d ommycket. Allt jag hargort har fört npgot stort in i mitt liv på något sätt. men ...

Kan jag berätta för er en liten hemliss:D

jag vet varför jag aldri kommer ti få va deil i hans vi.. Jag insåg det idag när jag lekte flickvän till hans bästa vän. Nej honom har jag inga känslor för. Eller känslor har jag. Aggressiva känslor somfään. Men inga sådanna där fnitter :D
men så idag - vad ska jag säga att : leka kompis´brud känns inge vidare. Och han vet om det. dET VET JAG. fÖR DET HAR JAG SETT TILL. MEN JAG VISSTE INTE VAD JAG SA FÖRREN DET VAR FÖ SENT.

 alltså nou va e na satans caps lock dehää


Jag såg en film för länge sedan när man strödde röd sand på golvet innan för dörren så kunde den människa som vill en något ont komma innanför dörren. Jag tror inte på sånt tjafs, men jag fnderar vem som skulle våga komma in hit om dedär stämmde. Va handlar allt satans fjäskas om?+

Jag sitter och tittar på en film som jag senast såg med en väldigt god vän till mig. Jag måst erkänn att jag saknar nain ti si film med nu. Har någon en katt at tlåna:D


allstå ja e fäädi ja no typ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0