it´s all over now

Jag trodde att du förstod , men nej... jag förklarade för en vän att min soffa är otrogen mot honom för han finns där så sällan så varför skulle soffan vänta i all oänlighet. NEJ

Nu sitter jag här. Aningen trött.. men jag önskar du får tibax din läsförmåga snart.

JAG BLIR SNART MIG SJÄLV IGEN.. OCH I DEN MENINGEN FINNS INTE DU MED

du har sårat mig många gånger när du bara varit allmänt borta du har möjligheten att försvinna från vår värld på bara några kanpptryck..

de är en av glansen med dagens mobiltelefoner..

Jag ska avar helt älig.. under senaste tiden har du ignorerat mig toitalt.. slagit en knäsvag .. och nu får du sjölv stå för smällen

Den somsårade mig mest var att en av våra gemensamma vänner hadde problem ... och du vände också ryggen åt det.

Ifall du inte visste så vet jag att jag har förlorat en vän på grund av dig.. he bryr du dig inte om. Jag tog din vän igår.


Varför kan vi int sta på samma linjo vid fronten iställe som de är nu.. att vi båda står vid fronten varsin.. och skjuter på våra vänner.

lycka till för dig.. jag går min väg så får du hitta hem själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0