Jag och min halare

Jag tycker ommin halare.Även omden är lite stor. Den är vit. Och har svart tekst på sig . jag har ännu inte hunnit sy fats mitt namn på den men det kommer. garanterat snart:D

För mig var halara invigningen som att få studenten. STORT . Jag lovar enomrt stort. jag får inte tväta min halare men den är redan smutsig. har haft den på mig i drygt 2 timmar. Vilket e ännu inte så mycket men det blir mera. Halarna på, på löda för då e jag igång:D

för  er som inte vet vad en halare är:

för vi som går i en yrkeshögskola. är vi ganska många som går olika linjer. när vi är på sitzar eller andra evanemang är halarna ett måste. Vi ser vilka som hör till vår grupp och sammhörigheten är enorm. Innan jag hade min halare va vi som ett par nykommlingar som bara fickstå å se på vad de nadra pysslande med. fast vi va mitt bland dem. Men nu är det något helt annat nu finns det inte lärare och elver länre bland eleverna vi är alla vita i våra uniformer; halarna'

Jag har ännu inte hunnit såpå några märken. Märkena ska representera änsjälv på något sätt. Folk får skriva hälsningar på dem när som hällst.elelr man ska ha på sig halaren.

Nu är jag en av dem:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0