mitt bröllop

Jag funderade på en liten ful fundering idag. Mitt bröllop, - Jag vill på riktig se ut somen gräddbakelse. åsså tycker jag om munkar. finns det frackmunkar?

Nä men anledningen att jag böra funder på e. e att många av mina större händelser i livet som jag måste välga själv så stod jag där. När jag var riktigt tvungen att ta det sista steget vänder jag om och går därifrån hur gärna jag än sku ha vilja våga ta det sista steget. Idag satt jag på en bänk med en vän jag aldrig tidigare möt. Hon och jag kom bra överens, hon frågade va jag hade för mål i livet. jag svarade att jag inte hade en endaste liten aning för 2 av mina strörsta drömmar krossades. Antingen av mig sjölv eller av samhället.
Hon blev en vän till mig fastän jag inte kände henne för hon frågade något annat än vad gör du. ho tycker du att det går i skolan. Jag vet int va on hette. Hon ville kanske bara prata, eller så såg hon hur arg jag var.
men jag satt nu där och jag tänkte för mig själv.

KOmmer jag att hitta en the one som jag vill gifta mig med och klä upp mig till dedär gräddbakelsen och sedan stå sär i kyrkdörren och svänga på klacken och försvinna...

vad gör mna åt sånt då?

förendrar man sig själv eller allmänheten? eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0