varför jag valde mitt yrke

färdig funderat allas frågor ska bli besvarade..

jag är nu jyst sjuksköterka underutbildning

ja valde yrket för att:

min morfar led under bristande sjuksköterske tiden vilken led till att han hann inte svängas så ofta som han skulle ha behövt och fick stora liggsår plus övriga smärtor..

jag ärväldigt intrissera av hur daker och ting fungerar.. jag började tidigt med att klura ut brödrosten ... sedan agerade jag videre till en hel del bilar och annat maskin bedrivande medel.. efter en tid ansåg jag mig själv vara ganska uttråk på ämnet så övergick jag till människans biologi.. också samma jag fördjupa meg inom i studenten.. när jag insåg hur mycket det är som man inte kan ..

när jag själv låg på sjukhuset insåg jag hur många olika sjuksköterskor /sjukskötare det finns.. inte bara utbildnings mässigt utan olika personligheter .. många var såna sominte kunde ta folket utan mera kunskap om området.. men där böand fanns också såna som alltid fanns vid min sida när jag var sommest trött på livet.... en sånn vill jag bli..

jag har slltid vela göra något för en annan .. sköterskor arbetar för andra....

har jag glömmt de fina vårddräkterna:D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0