varför!!

Hur kan mitt huvud ha fastnit i en massa konstigheter jag inte får ut. Det ringde från jobet idag och undrade om jag ville jobba hälgen. Egentligen skulle jag ha svarat att jagintetycker om att arbeta under hälgerna utan jag försöka tillbringa min tid med vännerna under den tiden. Men nu när sommaren är slt är det faktiskt skönt att få kkomma hemtill sin hemort och påörja ett ganska grevande arete och slippa fundera på skolan utan helt ägna sina tankar åt något helt annat bara för 2 dagar men iallafall.Det är nästan läskitt att tänka tanken attman inte längre orkhar träffa sina vänner på hälgen. Även om det är då mycket fler än bara vi som går i skolan sammals på ett och samma ställe.De flesta tar fram sin llla öl burk och sitter däroch smaskar på något fler än en öl. Men det förståss. Alla minna vänner är inte såna. Många men inte alla. jag började fundera på hur det har påvetkat en. Jag hoppasinte mycket någ något men jag hoppas jag har en helt egen fundering untöverdetdäran att vara som alla andra.
Jag vill verkligen förändras men det är inte alltd så llätt. Jag försökte bli ovänn med en person som faktiskt har HÖGT inflytande på folk. jag försökte verkligen. det tog nästan ont i mitt hjärta när jag skrev en massa påståendenåt den som ja fiste skulle såra en hel del. Bar för att jag är rädd för att förändras allt för mycket.men svaret var såsjälvklart enkelt.Människor sommankommer bra övereens med har inflytande på ensjälv vare sig man vill det eller inte. Även omjag visste att denhä människan inte hade bra inflytande på snälla lilla oskyldiga jag. Satt jag ändå där och hoppades att min än skulebli min ovänn.. jag lyssnade till britney spears låt stronger för det var så ag kännde mig. jag skulle kunna vara mera mig själv tan att behöva ta inflytande av människor som har stort ordförod a såna ord som kan få en att göra som de vill. och man ha nästan respekt för dem. Jag skrev detta i mitt så kallade jag årkhar inte mer brev. Att alla nu har sån jävla respekt för dig dåmin vilja syns ingenstans längre, du e fortfarande min vän mne jag vill inte vara det om min respekt för allat annat utom ig har försvunnit ut i ingenting. det är klent.
Något i dne stilen skrev jag. Efter mycket arga kommentarer och lite mera arga funderingar. så fick jag ett fölåt. Nu e allt det samma igen. Jag vill inte var the trubbelmaker. men jag vill ha en rättvs värld. Och jag tycker inte omfolk som har en sån jävla respekt för den andra att di kan kyssadennes svettiga strumpor. Varför kan man inte ara få tänka själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0