Den posetiva människan är borta

Jag trodde jag skule för alltid vara glad.Specielt de gånger jag hade en trygg människa brevid mig.Den människan är borta- jag har fortfarand en trygg person brevid mig. men mitt leende är borta.Tvärtom rinner tårarna nästan heidlöst.
Nu tror alla att det här handlar omen pojke och obesvarad kärlek.
Men jag orkar inte änstänka på sånt.
Jag tänkte ta livet av min bästa vän

Jag vill inte berätta hur- detaljer är enbart för dårar. Man blir somsina vänner ti sist. Ingen aning hur - men till sist sitter man där i samma dumma grop somalla andra och jag har nu en känsla av att vilja försvinna från allt. ALLT.

Jag ångrar faktiskt mitt beteende

Man kan inte fölåta allt... jag vet inte äns om man ska fölåta allt
Jag vill bli fölåten, en världen kommer aldrig att fölåta mig.ALDRIG
Det betyder också att mitt drömyrke gick i kras.Jag kände krachen djup inom  mig. Och folk frågar va jag gråter för.

Hela min framtid förändrades under loppet av bara några minuter.


TA MIG HÄRIFRÅN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0