Jag önskar jag kunde säga...

Att det är en fas vi går igenom,
att vi klarar det tillsamans

men hur säger man till någon att här tar vägen slut, för hjärtat längtar ut....



igår fick jag reda på att en person jag har kallat vän har ljugit mig rakt upp i ansiktet.Av den enda anledningen att rädslan.. min rädsla av ensamhet tog överhand.

Jag önskar att allt vore så enkelt som när man var liten....

kan jag snälkla få vara 8 år igen och göra om stora delar av mitt liv? snälla!
jag vet att mycke e försent nu.

Det finns inget jag kan göra ogjort allt jag kan göra är att håla hårt i det sura äpplet och fortsätta gå.

Jag läser nu jyst en bok.. som handlar om en flicka vars liv hackas sönder bit för bit för bit. Jag har läst nästan 90 sidor när flickans liv börjar byggas upp tilbaka från grunden.. omdessa 90 sidor motsvarar 90 dagar i verkligheten så har jag en tid kvar innan min grund återppbyggs...

För mångas del handlar livet om pojkvänner skaffa barn å hålla ihop familjen... Jag förstår mig inte påpojkar eftersom jag inte förstår mig påmig själv... mitt liv handlar först och främst om att överleva!

usch vad jag önskar att folk skulle sluta ljuga... lögner bilder en stor svart skugga efter en och kommer att förfölja en för resten av ens liv.. jag ljuger .. men det är värre en rökning totalt omöjligt att sluta när man engång börjat .. man bygger på en lögn .. mna gör den stor till slut tror alla den och man själv okcså..

det var också hitlers tanke..


Jag önskar vi kunde säga att de är en fas vi går igenom

Kommentarer
Postat av: Karin

gillar du hitler?

2007-09-27 @ 21:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0