jag bara måst

yes:D

Nu sitter jag här helt exhalterad över ingenting. Fullständigt normalt eller vad:D

Jag har bara ett ord i mitt huvud nu jyst.. och det är att spara.. kan du förståå de?

klart du kan.. man kan få allt fö pängar bara man vill.. vissa plööpar köper tilome kärlek eller vänskap fö sina pängar.. jag är glad att man inte kan gå till en butik å beställa en liter vän eller en söt kaar.

eller kanske man kan.. det är ju inte precis så att jag har provat..

Den dan man kan kloona mig då blir jag glad... så snälla proffesorer.. sluta kloona fåår.. å börja kloona mig..

Kan du tänka dig den dan då man plötdligt inte orkhar umgås med någon annan än sig själv. å där sitter ju en klonad kopiea av en själv.. bara att ta fram för att dela en kopp kaffe med eller en delad öl.

men jag kan nästa tänka mig panik då jag och min kopia ser samma söta plööp å ingen av oss e tillräckligt blyg för att flörta på avstånd. jånää

jag måste berätta om en dialog jag å min vän hadde i onsdas:

jag- åh titta va stili BMW *glittrande ögon*
vän- titta an vinka åt de :D
jag- nå men va sööt BMW´n va tå...
vän- nå¨kanske e va han som körd...
jag- föstör int min kväll::D


OTroligt..

det är tur att jag ännu inte någonsin har haft en känsla av att jag bara vill umgås med mig själv.. när den dan går jag till garaget och frågar hur bilen mår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0