Obs what did I do

Idag är jag sjuk. Fullständigt fädig.

Min nya fundering är hur ens vänrelation med en av pojkkönet plötsligt börjar inverka på ens relation med pojkar över lag?

Nu satt jag här eller mera låg här.. när min mobil ringde.... där låg jag och hörde mobilen ringa.. ja svarade.. därefter lyssnade jag till min vän som skrattade åt sina egna skämt..

ex:

En lastbil var ute och körde när han kom till ett rödljhus och stannade. när en blond flicka plötsligt hoppade ut ur en blå vectra och sa- hej jag heter linda och din last läcker.... Vid nästa rödljus upprepades dennna prosedur .. och vid nästa .. och vid nästa... vis nästa rödljus hoppade lastbils chauffören ut och sa.. hej jag heter bosse och det är mitten av januari och jag kör sandbilen

Egentligen är den inte ens bra men man skrattar för att det tar nästan 10 minuter innan berättaren får urkläckt sig vad chauffören säger... och när man äntligen fått höra  slutet så skrattar berättaren så man hör hur han storknar..

jag skickade senare samma vits till mitt s.k. spaan.. för att se hans reaktion.. Han svarade med en fråga om jag har hörd den på stan eller.. Jag berättade hur jag i feber yrabn hörd den av min vän som läst den ur sin mammas skvaller blaska

plötsligt blev det tyst i andra änden av luren och dennadär frågade om vi brukar göra så?? har ni en sådan relation?

Jag blevg helt tom.. visste ingenting .. absålut inte hur man svarar på frågor vars svar kan vara hotande eller t.o.m kränkande..

jag svarade med en fråga..

har det någon skillnad i vår relation..


han svarade ... klart det har...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0