OTROLIGT!

Jag tittade på tv i morrse samtidigt som jag åt. Där det var ett program om klimatförändringen..
De gav ett par tips om hur man skall förhindra klimatförändringen. Först var de de typiska att släcka lampor köra tillsammans.. men så kom det en liten point i proigem sånt mna skulle undvika ... att flyga.. och att äta kött!!??

Okey att flyga.. visst man flyger ju inte precis varje dag.. och sk amna på semester kan man ju köpa en båt med grannen och båta iväg till canarie holmarna.......eller vad menar världen?.. är inte den sårtens flygresor de syftade på att man skulle undvika?

Äta kött? snälla slta inte äta kött! inte bara ur producenternas synvikel utan också ur vårdarens synvinkel.. en kos avgaser är inte värre än dina egna avgaser.. försök nu själv stå där och tygga gräs så skulle nog myndigheterna anklagga dig för klimatförändringen.. nej fölåt det gör dom ju redan!!! 

Varför är det alltid någons fel när något händer? måste vi värkligen anklaga varandra för allting? oj dehär är varmaste vintern på 100 år?  tryck av kökslampan så får vi snö till jul och afghaneserna slipper skyfall ti sportlov!!
nämmen är du förkylld stackars liten .. ve, kan ha smittat dig?,,, jaag för jag har inte vett att kölääda på mig nu när det ändå ärvår tids varmaste vinter!! AJ vad jag har sjukt i tååna.. det är sekärt för alla didär stilett klaggarna som folk så oförskämt trampar åpåå på folks tår.. kanske man bara har sjukt i tåån.. för man behöööver kanske det?+


äääääääääääääääääääääääääääääääääääääää


men tack.. jag mår bra:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0