en ny start

vi har nu tänkt och faktiskt plannerat funderat och resonerat.

att bästa slutsatsen vi har kommit fram till är att flytta. felet med den tanken är förståss att jag är lite små rädd. att steget är för stort. att alla mina sm irritations moment plötsligt blir enorma. ett annat litet närvös grej är att vi alltid tillsamans äter en massa skräp mat. vilket betyder att många kvällar tillsammans har vi en stor fetan milla som sitter på knä och förösker kravla upp på soffan .

ok störtsa felet är att jag e livrädd för förändringar på mit ergna privata liv.  jag tycker de är kul när ndras liv förändras.. min inte mitt..

men det är dax att ta mig i kragen.. lyfta blicken från mitt enkel spåriga liv. riskera och ta chansen. bli lycklig.. vinna.... eller försvinna.
 
valet ligger i hjärtat.

för alla dom som vill börja om från början.. dehär re bara början än..

Kommentarer
Postat av: Nina

Vart flytta?

2008-08-14 @ 17:28:24
URL: http://niini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0