..Hopp i land

..Hopp i land

Jag ska bli bildkritiker när jag blir stor

jag är stor nog att bli bildkritiker:D

Jag ahar plötsligt insett. Att jag tycker om bilder där man får tänka lite själv. När en bild är tagen 4 sekunder före the happining.med färger som passar. en bakgrund som fascinerar.
Den här bilden ärt liti för bråkig.
specielt där båten vinkat och takit i bryggan. Kan hända att jag abra stör mig på den smutsiga bryggan också.. Dessa människor som står på bryggan framför är lite som pricken över i et ..

Lite för råddig. men annas otrolit. liti skrattretande på samma gång:)

image41

Den här bilden förreställer helt ironiskt också en halvsjunken båt.. men denhär är lite spännade plus att den aviker från de typiska rederireklam bilderna:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0