Knackebraun

JAG vill bli brun- riktigt knäckrbrunaktig vill ajg bli. ¨

Jag har svårt att förstå mig på mig själv varför jag vill bli brun. Men min kusin och jag har idag fastslagit att "att bli brun" är en sport i sig. Så det är så jag ska försöka tillbringa min sportlov att försöka bli brun. Utan att sitta inne framför datorn och smörja mig med massor med brun utan sol krämer. FUSK

ja ska testa dig för dooping din faan

jag ber om ursäkt för mitt ovårdade språk

dehär är också ett tillfälle att säga tack<3

Jag har nu gått genom en tid som för mig var en av de värsta i min tid. itt eget fel och jag kan inte säga tt det var en slump jag har lärt mig otroligt mycket under denhär tiden .  Både om mig sj
lv och andra. Jag har lärt mig att ljuga så att man ser saningen i mina ögonvitor om man förstår vad ja menar.

Ett speciellt tack til
mina pontoistar som så snällt har ställt upp för mig.
ett till er alla som fick mig att känna att jag aldrig var ensam
ett till er alla som jag vet att jag iallfall inte var värre än:D
ett till han med guldhjärtat
ett till dig som har väntat och väntat på mig i5½ månader fick du vänta men nu e allt i sin rätta ordnig igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0