Böri var gambäl

Böri var gambäl
Jag satt nyligen och funderade på min praktik. Den tiden som nu kommer emot mig med storm steg och jag kan inte stoppa denhär tiden fastän jag har försökt.
Jag sitter och funderar hur det skulle bli att bli gammal?
 Utan mening utan mål finns vi två. Och en eld jag saknar flammar upp en sista gång i sista penssionärspyjamas ska vi dansa i neon bakom ropen långt bort från skratten.
Jag trodde att jag aldrig skulle få chancen att uppleva ett liv som penssionär men någon tog min hand för en tid sedan och sa allt jag vill är att bli gammal tillsammans med dig räkna gråahårstrån hos dig.
I think the world gone crazy!!
PÅ bilden finns tre så klallade woow människor som blivit gamla. Dit försvinnar alla dagens hjältar sittandes på en stol med livet bakom sig.
Jag har blivit facinerad av begravningar okcså på sista tiden helt otyroligt. Vem bestämmer begravningslåten? Är det en låt som denn dödes respektive har valt - som förde dem tillsamans? eller en låt som den döde själv tuyckte om? eller en låt som den respektive själv tycker den passar?
För min del vill jag att ONLY TIME med enya ska spelas den dan. JKag hader inte tänkt dö på den nästa 50 åren men man kan jo aldriga var för beredd. så ska jag börja trakasera min respektive med den låt nu? eller skriva det på en liten lapp och hänga det på kylskåpsdörren ifallom??
don´t wan´na grow up I wanna go out. Same old end.
Jag såg igår på en film om ett par stackars rullstols bundna människors den ena hade ett allvalit hjärn fel som bland annat fick henne att alltid att le. Den ena var med i en bilolycka och hans ben krossades. Dessa människor skulle sammlas under samma tak och diskutera hur de skulle få en posetivare attityd.  Det var verkligen ingen höjdar film.
Äh kaffe I need you:D det är du som får jorden att gå runt:Dmitt i mellan två program får du en minut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0