Get my feet to heaven


Jag sitter och försöker fördriva en tid som jag inte har någon aning om hur jag ska förlora den. Jag hittade en låt som jag för länge sedan laddade ner till min dator en timme med bara 70 tals rock. Av någon anledning har jag inte lyssnat genom hela den.


By the power of love- like the sound of your heart beating


Jag satt och funderade om jag ska avslöja en liten hemlighet såhär helt öppet bara eller om det kanske är bäst att meddela min lilla nyhet lite mera personligen till mina nära vänner. Men ni har kanske redan gissat vad de är för något jag ska skriva?


Jag satt nyligen och funderade på dehär med folks svärföräldrar min brors svärföräldrar tycks försöka få mig att avslöja hemligheter om min bror. De mutar mig med grädde och hallon och en massa annat som gör en små fet. Så sitter di där och tittar på en som om jag kanske skulle avslöja att min bror e en pyroman under cover.

Jag undrar om de är ett sätt att få dem att hålla ihop? Att föräldrarna bli jätte bra bekanta med sitt barns respektives föräldrar och syskon?


All my love all my kissing you don't know what you been missing


Jag är totalt beroende av läppomada Det är kanske en nervös handling. Men läppomada är bra- inte bara mot sjuka läppar utan mot nervösa tanter och nervösa gubbar


Suger baby love


Åh socker I need you. Under en kaffe paus under veckan sa några av mina kollegor att de vägde nästan 10 kilo mindre än mig när de började vänta sitt första barn och under graviditeten gick de upp 30 kilo. Där satt jag och la bort min kaffebulle. 30 kilo. Helt otroligt. Tänk vad mammor måste gå genom.. medan pappan håller handen


When e walked on the street, I don't wanna be yesterday's hero


Förr hatade jag att ha upp hatar jag klarade av att ha upp det max ett par minuter. Men nu har jag haft upp håret hela tiden utan större problem än att hårbandet sprack en gång. Men tänk vad man kan göra bara det är måst ha upp det så kan till och med jag


Thinking about you when I'm lonely. Drawing your picture in the sand


Jag kan tänka mig självsitta vid en strand i min turkosa bikini. Och solen gassar över mig jag hör vågorna rullar in. Så sitter jag och ritar små snögubbar i sanden..Funka näijn



Get up and find those pretty girls


Det var en tant som sa åt mig om jag hade planera att gift mig nå i år. Där stod jag med munnen så öppen så man kunde kasta prick. Han förklarade att de var skottår i år vilket betydde att skottdan var enda dan som flickor var tillåtna att fria. Varför får inte flickor ställa sig på knä och vifta med en massa ringar för?


To night won´t be like any night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0