Nää noo!

Jag kom nyligen hem efter gårdagens bravader. Av någon outgrundlig anledning hade min katt lyckats ta sig in i mit rum och sånat där. Min katt får nu jyst int vistas i mitt rum på grund av att han har ett blöndade sår efter ett slagsmål med grann katten så ligger han på sin egen filt i bastun. Men tyvärr hålls han inte där.
 
Så när jag kom hem idag - så lå katt<fan  på säng täcket med sårsidan neråt. * härjningpågår*
Sen när jag byt allt i sängen .. lägger jag mig ner i sängen och tittar snett upp mot väggen och ser en massa röda blodfläckar på hela väggen. Då har alltså min frass faan stått och skakat bort skräp som kommit i sååret  heelt upp åt väggorna. Och som om det inte vore noog.. så snyter fanskape sig i min filt efteråt...


JA VILL HEEM<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0