Diskriminering!!!

jag hade idag nästan 2 timmar ledit mellan mina arbeten och jag satte mig ner framför tv´n.

I prist på annat och för att tv´n nästan skiter på sig av allt skit som visas så lämnade jag att titta på en musik kanal.

musiken var väl som den brukar. För trött för att kunna komentera den. Men musikvideorna.  De är värre en en finsk porrfilm.  Där sitter man och läser posten- och slängerett öga på tv´n och de man ser är ett par rumpor som guppar upp å ner ?? eller halvnakna kvinliga kroppar som om vore sista kvinnan vi liv?

det kan väl inte abra vara jag som är äcklad av dessa musikvideor?

Inte konstit att vi tror att mannen e det kåtaste könet när de går runt å säger stoppa in den här å där.  Media har gort dem till sådanna.. eller?

Kommentarer
Postat av: Nina

Du är utmanad i min blogg :)

2008-07-20 @ 13:03:26
URL: http://niini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0