Underlig krock

Det var en sen söndagsmorgon. Jag låg och tittade in i den blommiga kudden . Jag la den ena handen under kudden. Och alla blåa blommor förvandlades till ett enda stort hav.

Där låg jag på en blommig kudde och drömmde om havet. När jag plötsligt kännde en duns mot handen under kudden. Och ett litet ÅHÅ hördes.

Av ren reflex svängde jag på mig och förklarade lite små trött att våra händer krockade under den blommiga kudden.
Han slöt ögonen tillbaka och svarade att HE VA NOU NA LITI ONDELIT HE.

söndasmorgonen som kunde ha blit så lugn och fin blev till ett enda stort skratt som aldrig tänkte sluta,. inte förren vi senare upptäckte att mjölken var slut:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0