leende havsblåa ögon:D

Är det möjligt att 80 åringar målar hus?

igår satt jag och min manliga vän som jonna formulerade sig och funderade vilken färg vi skulle måla om villan. Ti sist tittade vi på varandera och sa- tänbk om vi målar om det såhär om sådär 60 år. Vi är alltså typ 80 år när vi målar om... erkänn att vi tar lång tid på oss.. i 60 år ska vi plannera hur huset ska målas. Vi kan ju inte måla dert tidigare ifall vi ångrar oss.:D


ibland är världen större än vad man tror.


och vem har sakt att just du kom till världen för att få lycka på färden.


Igår kom en liten ankunge och följde med oss som om den tillhörde oss. Den ville tillochmed komma i famn där satt den lilla ankungen och tittade på oss samtidigt som vi tittade på den. Då väktes moderskänslorna i mig oxch det var lite svårt att tvingas släppa ner ankungen och låta den simma bort. den var så sööt men så ensam. Det var nästan som en liten tår bildades när vi satt och såg när den lilla ankungen simmade iväg- ibland tittade den tillbaka. Den var min i hela 5 minuter. och under den tiden hette den anki:)

By the power of anklove


grattis ti studenten å yrkesexamen plööpar:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0