*framtidens surfare kommer att kräva mer än så*

Tillbaka i vasa. Sitter här och funderar på om jag skall börja vandra mot skolan. Livet är fullt av små beslut men ååh va di kan va avgörnade.

Igår hade jag en lång diskusion med en människa som inte hade så höga förväntningar på mig. men Människan sa senare att hon hade absålut fel bild av mig. Det var inget jag sa utan vad människan sa senare.


Idag ätr det våffeldan. jag har ingridienserna till en rikti fin våffeldeg.. buttt! ja har ingen syllt. för när jag var å shoppade mat stod en tant i sylt skåpet så länge att jag tänkte att de var inte värt att vänta på lite sylt för att få tanten att flytta på sig. Så nu ska jag avnjuta våffeldan utan syllt pågrund av tant.

Vad är egentligen våffeldan för påhitt?

varför har någon tillägnat en hel dag åt våfflor+ kan man inte lika gärna tillägna en dag åt nypotatis och lingonsylt+

nå ialölafall så har någon fiffikus tillägar denhär dan till våfflor. Då lovar jag att jag tillägnar morgondan till pyttipannan:D

och sen börjar jag turnera.


Mina axlar e fortfarande otroligt sjuk. Eller mest den väntrsa men den högra spänner det i nu också. Det är otroligt jag känner mig som om jag vore extremt klen som klagar över en sjuk axel. Men när jag gör någonting så känner jag inte av axeln annas så verker den nästan hela tidne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0