from the bottom of my ...heart

Nu är lilla jag singel igen

Var ska jag börja min lilla historia om oss.  Efrter ett halvår försvann vår gnistra och vi började istället kompirojmissa med varandra. 

 Sista lördan vi var tillsammans fick jag honom att börja gråta Samtidigt som jag sa en massa ord i en följd som fick mig att såra mer mig själv än vad jag sårade honom.  Men trots att vi ställde till med en scen där ute så var det i allfall vi.

Men sen började jag inse att aknske vi int alls passar ilag.

Det sista medelandet jag skcikade till honom var ett meddelande som inte bara beskrev hur han ha sårat mig utan också att aj redan ubnder lördagskvällen hade slutföklarat oss och började blicka frammåt. Jag vet nu att jag kunde inte ha krossat honom på något annat viss.

Natten innan aööt avr slut hadde ja en dröm om att jag hadde sålt min fina lilla bil och köpt en stor v12´A alla tyckte bilen hadde något fel på något vis. först var jag stolt över mitt bilköp. men senare när jag då förstod vad jag hadde köpt så ångrade jag mig och saknade min lilla vento.

Han ock jag hade denna kväll också kompromissat att vi körde halva vägen var. Samma dag jag visste det var över så såg jag bilen i drömmen stå parkerad brevid hans bil. 

nu e den värsta tiden. När han ha slutat arbetet så brukar han alltid ringa. nu sitter jag här och tittar på min mobil som om den ringer om ja tittar tillräckligt ofta. Men den komme inte att ringa.  Inte med hans namn i i allafall

Jag känenr inget speciellt. Jag slapp en oro. Min mobilräkning kommer att återgå till det normala. så smånogom. Men en känsla av tomhet har bröja sprida sig inom mig. 

-- 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0