knappljudet

Jag har helt klart plötsligt börkat tycka om ljudet fårn mina tangent knappar och nej jag är inte tokig det är bara det att här i min lägenhet låter inte tangenterna lika mycket som där hemma.

Jag fösöker nu tappert komma mig in i skol livet tillbaka. Det är inte helt lätt nu när jag har börjat fundera på det. Men innan märkte jag hur mycket jag hade glömmt ort att det krävdes en hel del föreredelser innan man stiger in i klassrummet. men man kan ju inte bara veta allt häller.

ja ha väl inget annat val än att kometera mitt singel liv nu häller?

min lägenhet känns tom igen.. fats det är lite små skönt att inte behöva städa. Jag fasar för att mitt rum kommer att se ut som en av de där lägenhetrna i rent hus. men jag diskar i allafall och jag äter inte i sängen...

Nu har jag skrivit 4ggr en lång ramsa om hur jag känner mig på riktigt nästan öppnat alla mina sociala dörrar mne jag tänkte att jag inte behövde skriva sånt som knappt rör mig själv längre.

jag var ute bland en del vänner för en tid sedan.Jag hade haft i linserna för länge. Där stod jag då på damwc och såg mig själv i spegeln. jag hade rödgråtna ögon och ett stort leende precis då föll en tår från mitt högra öga. Men jag kände mig inte ledsen jag hade sjuka ögon med ledsen var jag inte.

Då tog en tant mig i handen och sa. Sjön är stor och innehåller hur mycket fisk som hällst. felet är det. jag trivs inte i vattnet utan på.
dessutom för att fånga fisk ska mna antingen vara i eller under. eller si sådär lite brevid.
Nu känns det som om jag simmar miytt i ghetot och jag ser alla dessa fiskar men de duger som bara inte.. ?

nu skall jag fortsätta tugga på ett par vindruvor:D

Kommentarer
Postat av: LINN ANDERSSON

ha en trevlig kväll

2008-03-25 @ 18:22:10
URL: http://landerssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0