Gladda vappen

Äntligen är det maj månad. Jag känner min knäckebrös bruna nyans ta sin form.  mitt första maj firande begrunnade sig på att jag först tappa bort mina vänner.. sen tappade jag bort min mobil. sen återfann jag min mobill.. å hittade massor med kännt folk å mina borttappade vänner återfanns

förtsa maj i korthet:)

IdAg irriterar jag mig på klimatförändrings halåååan....  klimat hit å dit.. titta ut genom fönstret det är ju underbart:)

ok jag medger att det är lite ledsamt att det i juguslavien har en massa spö regn .. å i i sahara saknar regn.. meen heeij våra nästa generation kabnski tillockmed hinner plantera någon mera exotisk växt  nä rde blir stora.. som typ hampa... ok lite exhalterat kanske.. emn i allfall.. vi planterar redan nu hampan.. emn vi har ingen nytta av den eftersom den aldrig hinner blomma.. så när hösten kommer så tar vi saxen och klipper bort hampan och sedan plogar vi allt.

tänk dig den dan  man faktiskt kan plantera hampa och hinna ha någon nytta av den:)

jag kan själv inte riktigt tänka mig en sån dag ännu.. men jag kan se det nästan framför mig.. kanske jag är mormor eller möjligen farmor då?

om jag skall vara riktigt älig vet jag inte vad hampa är förut om den är lång.. och om den skulle planteras tidigare skulle det avra gula små blommor någonstans där ovandör de 2meters stjälkarna..

tänk att få se de du:D

Kommentarer
Postat av: Silver

Hampa e ju en narkotikaväxt! Vill du verkligen att vi ska producera det här?

2008-05-08 @ 13:06:51
URL: http://silver.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0