Jag har tråkit!

Idag är det 5 veckor kvar av väntan...

Alla har gått runt och sakt att oj vad tiden har gott snabbt... men pröv sjölv ga runt me ett bowlingklot på magen så fortar man nou att tidin e lang.

I barn vagnen ligger babyhalarin.. e sir faktiskt ut som om he ligger en lillan sötan ein å såver i an.. min svärmor eller ja:D fråga åv me om ja int ha vari ut å provga an na än:D

nä he ha ja faktiskt int men ja ha vari påväg:D

Nu sitter mamma och pappa på flyget påväg hem från madeira. Jätte bra nu slipper ja fundera på va allt som kan händ medan di e bort. Brunutan sol here I come. Ja blir jo en bleikari bleikis no tå mammsen å pappsen kommer heim..

Kan nain snälla uppfinn hastot en tidsmaskin??

Feeeem heila veckor gud va läng! Å så lätt att slipp skolan som ja trodd va int he häller.. jag böri känn me pässo tå ja skickar om å om igen åt samma lärar att he e mang lektioner ja missar e lika bra ja skiter i ti böri överhovo täji.
ja får allti samma svar att jag behöver kursen i framtiden.. 

jag vägrar ti svar åt tanten na denhä gangon .. vackert tänker ja dyk åpp på lektion och hoppas hon kan va lika tyst som me.. för jag ha lova me sjölv att he ja har i hovo åt tanten .. kommer on nou knappast ti va na glad åt. 

Jag sitter och funderar på va ja ska la ti mat ikväll.. min bror kommer ikväll sista kvällin och äter.. själv vill ja bara ha muffins.. makarooner å muffins:D *harkäl*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0