sjukhusvistelse nr:2

Igår kväll var en såndär kväll som började med att jag inte klarade av annat än att ligga i sängen med knäna under hakan.
Både Daniel och frassen låg brevid mig och jag försökte att hållas så lugn jag bara kunde.

När mamma och pappa kom och hälsade på hade jag så sjukt överallt att jag sprang runt som en yr höna eftersom jag inte klarade av att stå stilla längre.

En halv timme senare gick en del av den s.k slemproppen

Daniel tog kontakt med BB och berättade allt. medan jag inte slapp från vessan. Där di tyckte vi skulle komma in. Jag försökte övertala Daniel om att e var no bra me tidin. och försökte sätta mig ner för att se på Dr House. Vid dehär laget var ganska många människor inblandade. 

Daniel packade mamma väskan igen.. medan jag demonstrativt försökte se på House. trots intervallvärkar.

Påvägen till BB så hann vi bara en liten bit så kom jag på att jag har glömmt mammakortet som alltid måste vara med.

ojoj

nå när vi äntligen kom dit så var det en liten gumma på plats. Hon spände fast mig vid sängen med en apparat och sen gick hon. Vi blev tvugna att fylla i en lapp om min hälsa och ange namn på babysen ifall det skulle bli aktuellt med nöddop. 

där låg ja då fastspänd i en otroligt smärtsam ställning och försökte tappert hänga med.

Efter mer en en timme kom tanten och gav mig en burk att kissa i. sen försvann hon...

Där satt jag på sängkanten och undrade vad som hade hänt. När en timme till hade gott ringde jag på plingplong knappen för mitt tålamod börjat ta slut dessutom hörde vi hur någon satt och åt på andra sidan.
 
In kom en till liten tant som presenterade sig som läkare. Efter en smärtsam behandling sa hojn att jag skulle lugna ner mig och ta en panadol och ifall jag ville gå till ett apotek efter medecin för fostärvätskan eller vad hon nu menade forstod faktiskt inte riktigt...

 Nå idag har jag ingen som hällst känning av något Aningen spändare än vanligt är magen men ...


nu skall jag föröska ta de lugnt.. harkel

Kommentarer
Postat av: Nina

Oj, oj, oj! Milla jag börjar tro att du blir mamma väldigt snart :D

2009-04-08 @ 19:03:59
URL: http://niini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0