Varför behövs rehabilitering??

dee ni.. där kan ni sitta på er bak och begrunda en stund:D


Rådgivningen var ganska intrissant igår. Hon vill skall till å mäta å väga babyn senare kom och presenterade sig  igår. Det var en glad liten tant de också. Hon var förvånad att jag inte har gått upp mer. När jag kom hem satt jag och frassen i solen en stund men frassen ville inte ligga nära mig för babysen bucklade på som om den skulle ut genom magknappen. Frassin tittade på min mage och sedan på mig och till sist gick han in. 

Jag undrar hur frassin reagerar när vi blir flera. De sa på kursen att frssar är ofta beskyddare och kommer att tycka att daniel och jag är dåliga skötare. Och alla de där skräck historierna om att man har hittat en katt i samma säng som en död baby de sagorna var bara för svärfar och svärmor att fundera över .man skulle själv besluta hur mycket man litar på frassen. 

Ibland litar jag mera på frassen än Daniel .. för Daniel är oftast försenad när hans kall komma hem å ät... medan frassen aldrig skulle missa ett sånt tillfälle:D

Igår på halpa-halli:D hittade jag en magisk krääm. Den har gjort att jag slipper stiga upp å gå om nätterna och jag har inga ööh siinodraag na mera:D
tyvärr kommer ja int ihåg va som stod på burken.. men de luktar.. ordentlit!

Jag mötte en gammal högstadie klasskamrat också.. han frågade om jag väntar.. jag kunde inte hålla mig och frågade om jag såg så fet ut .. lite lätt röd såg han ner å sa ja... efter ett litet samtal måste jag bara kommentera honom att de inte var så falit jag väntade ju faktiskt:D

nu e det bara 3½ vekca kvar.. och jag börjar bli bekymmrad.. på vilken sida av vår säng som babyn skall sova på och ifall vi behöver möblera om.  En lösning är förståss att vi lägger vår säng i mitten så vi alltid skall springa runt den..  men det slutar troligen i att nån av oss ståplar..

nu har jag kommit på svaret...

rehabilitering behövs för att annars skulle jag absålut inte sitta här!!!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0