baby temprament!

 ja sitter å väntar på att hårfärgon ska ..öh tork?? ello funktioner ello va den nu jä.. i 30 min...

tänkt ja sko sitt å pliit på tangentan en stund.

Min tid på OP ha vari jätte trevlit. förutom ida.... di hadd en patient som hadd broti beini å sko ha na sånde jenomlysningar.. å tå få man jo int va me tå man väntar.. tä satt jag å fylld i anestesiblankettin och plötslit sa min något tankspridda handleidar att ja ska kom å sta bakom ett plexiglas... la ner blankettin bakom me.. stou bakom plexi glase å så liti frågand ut.. sa åt handledarin min att ska ja verkligen va me?
an skåda liti mystiskt påmme å sa e do gravid??
nämmen grattis... va langt minn do har.. ida freda.. berätta e i tisdas åt guuuben fö e va tå han hanleid me första gangon.. trodd an faktiskt min mage va julmatin ello na sånt .. nå skit sama så skicka an ut me..

tä stou man som i lågstadie tå man vari liti fö domm å lärarin skickar ut ein från tiiman.. veta int riktot ho ja sko reager.. e mitt båån å int nain trolldegsklimp ja ha i magan.. tål ti så klarar vi e... tå di släpppt in me tibax ,åsta ja fråg va allt hede e om tå ja int får va me på jenomlysningor.. så svara guuben att tejde första gangona ere ofalit men he e onödot att utsätt båne fö na meir än va he behöver tå int e kan försvar se änn.. å int vejt do jo na ho mang bein do bryter innan 12 maj.

mammaa? kan ja få bryt vänster arm så ja få va me på en genomlysning? "babyface"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0