nytt steg i rätt riktning:D

imorgon får vi reda på ifall huset är vårt eller inte..

jepp läs det en gång till om ni vill men ja ha på känn att ni kunna läs e fösta gangon

vi ha lagt in ett anbud på ett hus.

i mitt huvud finns nu en otrolig närvositet över ordet TÄNK OM  jag husägare:D

ett drömboende för oss:D.... utom möjligen frassin han njuter av att spring mellan lägenheten å knäll nedanför kylskåpe deiras:D

huse vi ha lagt anbud på .. e beboeligt som e je.. men vi vill förståss lägg in en liten egen syn på de hela:D


huse innehåller en källar å vindsvåning..

klart ja känner liti ångest över att flytt från min hemkomun på riktot men på sammagang ere ett stort steg  som en vän sa till mig..
om int förr så tå vejt all att e påriktot

ja hoppas int nain ha tvivla över he:D

ja va så närvös hela dan å e ännu att ja for ti lillons mommo å moffa för att slipp ga i lägenheitin å funder om ja ska måst böri pack
fats ja veit jo nou att ja hindar nou:D
men ja kan int kom me fort nog tedan.. våra nya grannar springer ut å röiker me jämna mellan rum int sko e va na om int di sko sta å röik utanför vårt såvrummsfönster.. e sko sekärt va mytsi bettä ti bou tide ifall postin vår int sko försvinn dagligen..

ida blev ja posetivt överraska tå ja plötslitg upptäckt att mamma pängen stigit.. va nån anledning.. men pga att nån springer iväg me räkningar och kela brev så vet jag inte varför..



hoppas vi blir husägare... lillon daniel åsså jag:D




Kommentarer
Postat av: Nina

O ja kan väl bara säga grattis ännu en gång :)

2009-07-25 @ 12:46:58
URL: http://niini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0