4½ månader gammal

jag trodde hon var eleven och jag var läraren

jag trodde vi skulle få visa henne och välkomna henne till välden

men hon har redan nu lärt mig mera än vad jag nånsin kunnat tro
hon har välkomnat oss till en värld av och för föräldrar


tex....
jag vet att tv´n är påhittad av nån som haft många barn

tv´n är perfekt när man ammar- eftersom lillon äter i 45 minuter i sträck.. då e tv´n bra för att årkha sitta och amma tills hon blir mät..
tv´n är perfekt när lillon har ont i magen när man ligger på mage med henne och ser hur hon reagerar på ljudet från tv´n
tv´n är också bra så jag årkhar hålla mig vaken till sista matningen på kvällen

jag ser allt med nya ögon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0