lillon

Nu ere 5 dagar kvar tills lillon ska döpas
hon skall heta
****** ******** Wiklund

knäck de rebuset om ni kan:D
 min kläning jag skall ha på dopet var svår att hitta.. ja tänkte ha en vän att sy den men det blev mera invekla än att beställa den från långtbortistan så de ha ja gjort..
med lite spänning i tååna går ja nu till posten... ingen paakeet lapp har ännu synts till..

vi har haft problem med posten i vårat område.. någon tar våran post bankbrev och fpa brev.. sånt som fpa och banken senare ringer och frågat varfö vi aldrig svarat på..
så jag har suttit i min ilska på verandan med lägenheten och nästen svurit på alla oskyldia?? grannar som traskat förbi
huu tyysans svårt e de att låta andras post vara??

de e nästan häskt att ekränna att lillon såver mycketr bättre på nätterna än vad jag gör..

de e något i vårt såvrum som jag inte tål vilket ger mig svårt att andras.. ha nu försöt med allt men jag bara pipar..

de e hälit väder för tillfället.. men lillon vägrar att äta ute så jag sitter nu framför datorn för att fösöka hålla mig själv så stilla som det behövs för att hon skall få i sig den mängd hon vill ha..



vi var utkörand till purmo för ett par dagar sen.. fick en vägbeskrivning som innehöll mera hästar och kor än höger och vänster svänger..

vi fösökte svänga såå.. meen när vi plötsligt såg power park skyllten fick ja lov att erkänna att de sket sig
vi tog dessutom daniels bil så ingen vägkarta hade vi.. så ja svalde stoltheten och ringde till pappa om hjälp..
efter ett lotet asgarv i telefon hjälpte pappa oss till purmo..
vi var sist på plats
men nu hittar vi dit:D och till power park utan karta:D

midsommaren gick annars bra med lillon.. firades nyktert och rökfritt:D med mina och daniels föräldrar på en villa:D med så mycket grejer till lillon att de såg ut som om vi flyttat dit:D men allt sammans drog vi hem när både mammsen och lillon  vart så chinko så int daniel fick händer med nån av oss:P

som nyblivna föräldrar behöver man ta en liten stund för sig sjölv för att orka me
daniel och jag brukar fa ut och spring ett par kilometer medan mommo sköter.. lillon brukar vara lite engslit och jag brukar mest villa hem till lillon men efter en stund tycker ja de e jätte kul

själv tränar ja medan daniel arbetar men igår fick jag ett inhopps arbete som de panik ringde efter mig.. klart jag for å usch va glad ja va efter:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0