mitt rökfria nyktra liv

jag kan med lite frågande samvett säga att jag har rökt å  suttit lite väl djupt i flaskon..

å ja vet att jag int allti vari en liten ängel..

men tiden ha ändra Daniel hjälp me ur träske och jag hjälpt honom ur hans träsk.. och tillsammans skapade vi ett eget litet under..

men tiden till undervärket var inte så lätt..

förr hata ja bio.,. under tiden ja vänta sto ja å Daniel i ollis köön fö ti träff na folk å tå klockon böra va ti na fo vi på bio iställe..
 övriga i biosalongen måst hat me seriöst allstå-äh:D jag har svårt att va tyst under en film sitter komenterar vad di säger.. under halva filmen blir jag otålig och börjar knärra om paus..

men sakta men säkert har ja kommi me ur träske..


me flaskon kom e med en massa människor man börja kalla sina vänner.. människor som man umgicks med när  det rusade promille i blodet..

nu sitter jag här och ammar min lilla dotter har inte varit på en krog sedan 24 maj 2008  å plötsligt känner man sig först en aning utanför när andra talar om hur fulla di var när di gick från krogen..

sen så ser man på vad man har fått och då saknar mna inte alls känslan att vara utan kontroll över sin kropp...

sen börjar vännerna försvinna

då börjar man fundera ifall man blivit tråkig utan flaska... var det flskan som gjorde att jag gick att umgås med...

sen inser man att det inte var mig de umgicks med utan flaskan jag höll i handen..


men klart tanken finns där.. vart tog låssas vännerna vägen när man blev nykter?


Kommentarer
Postat av: Nina

Säg de, vi konstaterade för ett tag sen att vi lika bra kunnat skaffa barn för typ 2 år sedan eftersom ingen av oss sedan ca 2 år tibaks ha vari de minsta intressera av nå krogliv :)

Välkommen i klubben ;)

2009-06-12 @ 19:10:42
URL: http://niini.blogg.se/
Postat av: Fanny

Nej, klart att jag int ha umgåtts med dig pga flaskan! I själva verket gillar jag inte att vara runt folk som är fulla. Jag sku faktiskt måst kom o häls på dig någon dag, så jag får si lillon :) Lycka till me allt!

2009-07-02 @ 23:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0