om valet

jag brukar alltid rösta.. ibland bara för att höja det procentuella antalet unga som röstar.. men då faktiskt ha nån aning om varför jag skriver den siffran som jag skriver på röstningssedeln

felet var att jag var så iii ee me lillon så jag hade ingen aning om vem som var möjlig att rösta på..
så tänker ni..
hur kunde jag har missat alla de där skylltarna på vägkanten
 hu ja kunde missa de där annonserna i tidningen
hu jak kunde missa posten

klart jag inte missade dem .. jag såg dem men jag mindes dem inte.. förutom om de hade någon rolig frisyr.

så denhär gången röstade jag inte.. eftersom jag valde att inte lägga min röst på någon med rolig frisyr..

jag vet inte häller om det fanns nån valvaka eftersom jag somnade efter att ha matat lillon...

nåjaa ja litar på mina med människor denhär gången;)

lillon e nu 3 veckor gammal.. hon följer med med blicken jätte bra.. hon skrattar och ler.. hon svänger sig när hon e riktigt arg.. det händer ibland när man lägger henne på magen för att rapa så kan det hända att lillon fösöker kräla iväg men hon kommer ingen vart då blir hon arg..

jag har ordnat upp mig efter forlossningen ganska bra... lite extra häng över magen och jag gråter oftare än vanligt... 

har fått tydliga moderskänslor

igår grät jag för.. räddsla för att lillon skall börja rök då hon e kring 15år!... det gick över när daniel sa att hon e 3 veckor...
...när mommo berättade om en familj vars baby föll ur vaggan och dog.. det gick över när mommo tog fram tårta..
 ... sen började fundera på hur hämskt det skulle vara att hitta lillon död.... det gick över när daniel bjöd på glass

dethär sägs vara helt naturligt medan jag tycker det e mera irriterande

aningen att de e mycket mat med e för att jag gått ner 9 kg å ja fösöker tappert gå upp igen.. gör allt för att inte bli en krank igen.. så nu jyst gör mat mig glad:D
 

Kommentarer
Postat av: Nina

O jag röstade bara för att mamma ville ha sällskap o gav mig ett förslag. Människan var med i SFP så säkert dög hon att röstas på då ;)

2009-06-08 @ 13:16:37
URL: http://niini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0