"- voi pölli"

idag känns det som om jag börjar bli mamma:D

mamma har sökt efter alla mina baby kläder.... synd bara att vi int har så mycket annat än strumpor om de blir en lill kille.

vi har beställt vagnen  det blev en kakao färgad beige aktig

mamma lådan har kommit .. å ja har konstaterat att jag inte årkhar den själv... så nu sitter jag på nålar å väntar att nån stor å stark ska kom å bjär åt mig.

årtalen på vaggan är nästan ditprintade.... nästan...

i morse blev ja tvungen att igen snyta brösten..

igår mellan sveriges värsta bilförare å medium var några av de värsta minuterna. babysen hoxa mittiallt att den var trött att ligga på högra sidan som den nu ha gjort i 33 veckor. så babyn gav mig en ordentlig spark å en hel del vridas och vändas åsså va he he.. så lå babyn mittiallt på vänstra sidan. men nu ligger babyn som den ska igen

sist men inte minst så känns babyns hickningar fullständigt naturliga nu.. va händer tå ja int känner åv ti na meri utan ja får ligg å hör på HICK iställe från vaggon...`?


Kommentarer
Postat av: Nina

Oj oj, snart e du mamma :D

2009-03-20 @ 17:42:37
URL: http://niini.blogg.se/
Postat av: Emmi

Vitsi va spännand!

2009-03-24 @ 21:18:57
URL: http://metrobloggen.se/emmi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0