Inläder vår sista fas

Enligt mödrarådgiverskon har jag inlett min sista fas i min graviditet.
äntligen

Men de e typiskt den fas som å e jobbigast. först å främst ha tejde förbannade läraran hitta på en massa grupparbeit som int ha nain ända på naingang.

sidan så har illamåendet och ryggbesvären börjat på nytt. eller så är det för att jag nu sitter nästan hela dagarna och min rygg och mage längtar efter annat. men det kan också vara att jag faktiskt märket hur mycket barnet växer för var dag som går.
Daniel har fått känna barnets fot och hand tätt uppefter sin det var bara min hud emellan.  Jag blev så glad när jag märkte att babysen faktiskt känner igen och skillnad på Daniels hand och nånannans hand.

Jag e igentligen jätte glad över att babysen rör på sig för det är ett tydligt tecken på att babysen mår bra tyvärr börjar min mage bli för liten så babysen försöker tappert sparka större utrymme åt sig. AJ

Ida ville min baby ut å gå. Men jag satt fast och hörde på IT och Hälsa och satt och klottade en kattung i gräs men iallfall jag slapp ingenstans och jag kände kraftigare och kraftigare slag och sparkar . Nu har jag och magen varit ut på en kort promenad men då fick magen hicka. Nå magen mår no bra jag hoppas bara att magen somnar snart så min kropp får vila en stund..


Kommentarer
Postat av: Tant Nina

och tant Kekki o jag dreglade över lite bebiskläder att köpa när din mage blir tom ;)

2009-03-04 @ 19:29:37
URL: http://niini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0