1 dag kvar

Nåja 12 Maj närmar sig med storm steg... Och jag börjar tro att jag blivit så bra att hålla in babyn så nu kan jag inte släppa taget. Men det förståss Jag har allti varit punktlig..

Hälgen gick rikti bra hade en mängd konstiga sammandragningar men inget av betydelse. Så en hel del människor hade fel med det datumet också:P

Daniels chef var förvånad när Daniel dök upp i morse Och förklarade för honom att han no får ta ledit när de e dax..

Morsdagsblomman står fortfarande fin.. Jag fick inget kort eftersom Daniel inte visste vad som skulle stå på kortet.. Jag har städat så mycket som jag tycker att jag behöver innan jag far tre eller fyra dagar på sjukhus.


Igår kväll bäddade jag om vaggan igen.. Mest för att jag inte hade annat för mig. Nu funderar jag bara vilka leksaker som passar en nyfödd? Jag tror knappast att barnet leker så riktig mycket.. men nallar e ju allti bra.


kan man bli mera otålig än så här:D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0