5 Dar kvar

Först vill jag tacka klassen för presenten jag Daniel å babysen fick:D
Jag kan ju avslöja att ni kommer att få ett mera personligt tack då sen:D


Idag vaknade jag av en mängd sammandragningar... De ha inte slutat ännu och jag funderar lite smått om idag är dagen D eller om babysen bara är vanligt orolig. Mer än hälften av våra släkt har gissat på natten till lördag eller söndag.. medan Daniel tror natten till onsdan...

gårdagen hälsade jag på hos rådgivningen.. hon var förvånad över att jag var där. Jag å babyn mår bra enligt hennes mätningar. Hon tyckte att det var roligt att babyn rör sig trots att den är så fixerad och redo att komma ut. Det är därför som jag mår som om jag vore åksjuk.

vår babys ligger dessutom och butar med baken mot mina revben vilket gör att jag har problem att sitta... Men jag kommer ändå att sakna min mage när babyn väl är ut. ....tror ja

Frassin har å böra bli lite mera övervakand än tidigare. Jag slipper absålut ingenstans på egenhand i lägenheten utan att frassin e med mig. Förr låg frassin i ett hörn å tå man gick nånstans la han åpp hovo och bara iaktog. Men nu skall han hälst sitta i famnen eller gå så nära så han trillar i fööötrin.

nåjaaa:D

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tycker bebin ska komma idag :D Skulle ju passa perfekt!

2009-05-10 @ 11:53:45
URL: http://niini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0