inte alltid så lätt

Inte e de alltid så lätt att vara mamma..

när jag kom hem från BB fick jag dan efter väldigt hög feber och pga stygnen var de rädda att måst ta in mig tillbaka. Men febern ordnade upp sig och jag slapp komma in igen.

Men jag kontrollerade båda mig och babyn vilket visade sig att min mage börjar så smånigom bli normal igen.. alltså jag slipper ha 9 mån mens..och smärtorna när man svänger sig är nu borta.

babyn ha gått upp tillbaka till den vikt hon hade när hon föddes.. en vecka tidigare än väntat.. ( babysen går ner naturligt en tid efter födelsen) och det är räknat en vecka efter så vår lillon ha nog fått i sig mat fast jag inte trott det.

sista och konstigase problemet är att brosten har förvandlas till två läckande fransbrööpåsar.. ibland är de sprängfylda med fransbrö ibland alldeles tomma... vilket beror på lillons mathumör.

ibland när man känner frnasbrööpåsen börjar bli sprängfylld och man bara väntar att lillon ska vakna så jag kan tämma påsen så vill hon inte haa.. utan ligger där skadeglad och bara ler och tittar med sina stora runda sööta ögon och man kan inte annat än fösöka ge henne mat eller bara tycka hon e gulli:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0