mamma i en hel vecka

I min famn ligger vår dotter. börjar bli trött och arg på allt. Hon upptäckte nyligen att vi tog med fel napp till mormors och morfars så nu låter hon oss förstå att vi aldri mera skall göra om det misstaget.
Under de första dygnen som lillon fanns på riktigt var det svårt att förstå att den här lilla underbara varelse faktiskt var vår. Jag gick ofta runt med tanken i huvudet att det faktiskt är vår babys. Det strålande leendet på mina läppar återkommer om och om igen.

nu jyst har jag och Daniel plannerat lillons dop. Det blir ett ganska stort dop. Innan midsommar väntas nu lillon vara döpt:D

imorrse var lillon jätte tidig. Hon avaknade första gången 4 .. sen det skulle hon ha mat en gång i timmen. Då bet hon mest i bröstet och sen var hon nöjd med det en liten stund frammåt.

När lillons mat rutiner ordnat upp sig till de mera normala var tredje timme så tog jag och Daniel oss i kragen och tänkte åka iväg och skriva på de papper att daniel är pappa till vår dotter. när vi äntligen hittat till han med pappren förklarade han på konstig svensa att vi tog oss i kragen för fort lillon måste ha ett namn först och ett signum.
suck för pappersarbeten.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0