oj suck!

i morrse vaknade jag precis som vanligt halv 8. Steg upp klädde på mig klädde lillon och matade henne. Sen ringde Daniels mat och sov klocka så svarade jag.. nä sov to bara e je jo bara såndan änn.

Denhär hälgen missade vi totalt. Vi arbetade som två plöpar me huset. För att äntligen börja se nån som hällst ända på allt. men att slipa hörnen nu jyst tar emot nå otrolit nu jyst., De ena rummet e så gott som klart. Medan köket e kvar.. halva...

köksskåpen målade jag..

men de fick vi slipa om och göra om.. pga målan inte trängde in i trä utan la sig endast som en krångli yta utanpå trä.
mot alla odds ska de no gå bra iallafall. baksidon på all köksskåp e iallafall klar.

När vi igen hämtat snabbmat till midda.. satt vi bland alla dessa brähopar på utsidon.. så sa ja.. - int ha vi tiid me na giftasi no.. vi jä he tå e var varmari..

Daniel börja skatt å sa att he låt som en bra idé

he va inget ja hadd fundera på läng he bara flöig ur me plötslit:P

trots att jag igår hade fullständigt leidon åv allt va slip golve heiter å va berädd att rindga efter en golvslipkaar.. för att slipa sista halvan av golvet.. så böri e närm se laangsamt laangsamt. he e nou bara habby new year dehä satan:D


ida ska sista halvon slipas.. köksön ska åtminstoni tänkas på?.. å hoppeligen ringer klantan snart å söger att golvmålon ha kommi..

så tå golvi e måla.. tå e jo meir än halva inne som man brukar säg;)

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja sa ju att du sku få läidon av e :D

2009-09-14 @ 14:26:38
URL: http://niini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0