vad får människor att gå över gränsen o göra de otänkbara

ni har kanske hört om killen som tog livet av en tjej för att kunna vara tillsammans .. å hela den historien som ja inte tänker skriva:D

nån gång i ens liv.. har man sakt eller gjort sånt som ja nu inte vill att min dotter skulle få veta av..
men de kan häller inte vara ogjort

först undrar man varför killens brud sa att hon borde mördas.. hon som kysste bruudens pojkvän.. men tänken behöver nog inget svar.. eftersom det tror ja alla nångång har tänkt.. om nån eller för nån.. blink blink.. men då kommer vi till killen.. hur kommer de sig att han faktiskt tog livet av henne?

var han rädd att mista sin brud?.. eller tänkte han häller inte riktit efter vad som kunde ske med honom?

nåjka de kanske bäst att ja inte funderar på sånt ja inte har med att göra?

istället hur kan man förhindra att ens egen dotter blir en sånn... men vad e en sånn?

en som går runt å kysser andras pojkvänner?

en som blir lätt svartsjuk å säger innan hon tänkt igenom tanken?

en som lyder andras ord till minsta lilla punkt?

min dotter e en social litet pussfrö... som spottar ut potatisen och snabbt kladdar hon potatisen på mamma.. hon har från första dan varit en bröstvägrare.. de går bra att amma henne de gånger hon inte e riktigt hungri.. men när hon blir hungri då hjälper inte mammas bröst..

så har hon allti vari..

de e inget som oroar mig.. hon får mat och växer.. men dock inte allt från mitt bröst..


men tänk om min dotter nångång i framtiden försöker tänja på de lagar som finns och göra de otänkbara?

hur gör man för att undvika sånt.. å går de att undvika?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0